BE MY GUEST - Zostań Liderem Nowej Gościnności - relacja z wydarzenia
450 osób - uczniów, nauczycieli i młodych profesjonalistów wzięło udział w pierwszej edycji BE MY GUEST - Zostań Liderem Nowej...
BE MY GUEST - Zostań Liderem Nowej Gościnności - relacja z wydarzenia
Marketing w czasie recesji
Jak wybrać hotel na wakacje z dziećmi? - miniporadnik dla amatorów aktywnego wypoczynku
Zrównoważony rozwój w hotelach niezależnych
Wyróżnij się albo zgiń - nowoczesna strategia marketingowa hotelu!
Rozdaliśmy Staż w 🇯🇵Japonii 🥳
Instrukcja – przekształcenie obiektu w podmiot leczniczy
6 technik perswazji, które pomogą zwiększyć rezerwacje bezpośrednie w hotelu
HOTELOWY TYDZIEŃ ZIEMI 2021
Hotel SPA czy Hotel ze SPA
ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 19 stycznia 2021 r.
NIE dla jednorazowego plastiku
Uproszczone postępowanie restrukturyzacyjne hotelu
Zamknięte hotele, stoki i nowe zasady bezpieczeństwa w Sylwestra
Hotele na dnie. Tak źle jeszcze nie było - wyniki najnowszej ankiety IGHP.
Tarcza 6.0 - Ustawa z 15.12.2020
Ślad węglowy hoteli polskich
Nowe zasady bezpieczeństwa - etapy i terminy
BenefitCall - monitoring rozmów telefonicznych, badanie skuteczności reklam, sprzedaży telefonicznej
Fatalny październik w hotelach – ceny wciąż spadają, gości brak