top of page

BE MY GUEST - Zostań Liderem Nowej Gościnności - relacja z wydarzenia


450 osób - uczniów, nauczycieli i młodych profesjonalistów

wzięło udział w pierwszej edycji


BE MY GUEST - Zostań Liderem Nowej Gościnności

24.10.2022 - Centrum Kongresowe ICE Kraków

25.10.2022 - Stare Miasto i Kazimierz Kraków - gra miejska Tropiciel


Pierwszy raz w historii pod jednym dachem spotkali się przyszli liderzy polskiej branży gościnności na wydarzeniu zainicjowanym przez Stowarzyszenie Hotelmania. BE MY GUEST - Zostań Liderem Nowej Gościnności okazało się strzałem w dziesiątkę. Zgodnie z przewidywaniami organizatorów, wydarzenie, którego głównymi założeniami było:

- dostarczyć najwyższej jakości edukację;

- zainspirować do świadomego rozwoju w branży hospitality;

- stworzyć przestrzeń do networkingu najmłodszego pokolenia twórców sztuki gościnności z przedstawicielami świata akademickiego i biznesu;

doskonale odpowiedziało na potrzeby uczestników, którzy w Centrum Kongresowym ICE Kraków zameldowali się, pokonując wcześniej podróż ze wszystkich kierunków w Polsce. Najliczniejsza, licząca prawie 70 osób grupa, reprezentowała Zespół Szkół Ekonomicznych im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie, a najdłuższy dystans mieli do pokonania uczniowie i nauczycielki z Centrum Edukacji Zawodowej i Turystyki w Świnoujściu.


“Chcieliśmy, aby to wydarzenie stało się jednym z najważniejszych, jeśli nie najważniejszym wydarzeniem w kalendarzu spotkań branży hospitality - ponieważ do tej pory jest jedynym, które jest w pełni skupione na przyszłości naszej branży. Jest jednocześnie jedynym, które na pierwszym miejscu (zamiast właścicieli i dyrektorów) stawia najbardziej decyzyjne osoby w tym biznesie - osoby, które swoją decyzją o zaangażowaniu i dalszym rozwoju w sektorze gościnności, przedłużą (lub nie) jej istnienie i w kluczowy sposób wpłyną na jego jakość.”

- mówi Yana Korzh, Pani HOTelarz, Prezes Stowarzyszenie na rzecz edukacji uczniów, studentów, nauczycieli, profesjonalistów branży HoReCa, Travel oraz MICE HOTELMANIA.

Pierwszą edycję BE MY GUEST charakteryzowała bardzo mocna merytorycznie scena. uczestnicy wysłuchali bardzo dynamicznych prelekcji w stylu TED (18-20 minut), z zakresu sprzedaży, marketingu, rozwoju osobistego i profesjonalnego, aktywności w mediach społecznościowych, business travel i MICE. Bardzo ważnym elementem było zwrócenie uwagi na tematy społecznej odpowiedzialności, angażowania się w wolontariat i lokalnego oraz międzynarodowego stowarzyszania się.