top of page

BenefitCall - monitoring rozmów telefonicznych, badanie skuteczności reklam, sprzedaży telefonicznej



Rewolucja w badaniu skuteczności reklamy (Adwords, Internet, prasa, TV, radio)

Idealne narzędzie do ewaluacji telefonicznych umiejętności sprzedażowych recepcjonistów

i dużo więcej ...



BenefitCall to rewelacyjne narzędzie służące do poznania ścieżek, którymi Twoi Goście trafiają do Ciebie.

Jesteśmy w stanie pokazać o wiele więcej niż dowiesz się z Twojego panelu Google Analytics. Badamy połączenia telefoniczne wykonywane przez odwiedzających Twoja witrynę inernetową.



BenefitCall dzięki stosowaniu specjalnych numerów telefonu w każdej kampanii, której efekty śledzisz, przypisuje połączenia telefoniczne do źródeł reklamy odpowiedzialnych za ich pozyskanie. Kod śledzący umieszczony na stronie internetowej dynamicznie zamienia prawdziwy numer telefonu na jeden ze specjalnych numerów. Numery te wyświetlane są w zależności od sposobu dotarcia użytkownika na stronę internetową.





Po odebraniu telefonu, w rejestrze połączeń można od razu zobaczyć numer telefonu klienta i uzyskać cenne informacje na jego temat, a następnie właściwie ukierunkować prowadzoną rozmowę handlową.




BenefitCall posiada zestaw raportów, które pozwalają odpowiedzieć na kluczowe pytania: jak klienci znaleźli firmę, z jakiej są lokalizacji, w jakich porach preferują kontakt z firmą, które kampanie, słowa kluczowe lub landing page generują najwięcej połączeń telefonicznych/sprzedaży, skuteczność poszczególnych konsultantów, a nawet zwrot z inwestycji (ROI) w odniesieniu do każdej kampanii z osobna.


Funkcje BenefitCall

- pomaga zoptymalizować efekty reklamy poprzez informacje na temat jej najefektywniejszych kanałów

- jest idealnym narzędziem do badania skuteczności reklam Google AdWords

- śledzi następujące kanały:

- Google Adwords

- Google Organic

- bezpośrednie wejścia na stronę

- social media

- inne reklamy internetowe

- reklama prasowa

- radio

- telewizja

- outdoor

- pełna integracja z Google Analytics

- jest idealnym narzędziem do monitorowania rozmów telefonicznych

- badanie skuteczności poszczególnych pracowników - agentów telefonicznych (ewaluacja wyników pracy)

- funkcje treningowe

- pozwala monitorować nieodebrane telefony, aby potem na nie oddzwaniać

- gromadzi dane na temat rozmów telefonicznych

- pozwala oszacować które produkty , usługi najlepiej się sprzedają

- posiada bogaty zestaw raportów



Sprawdź szczegóły na: http://benefitcall.pl/

Tel: +32 4446724 / +48 603990727

Email: info@benefitcall.pl

26 wyświetleń0 komentarzy
bottom of page