top of page

ANNA GASIŃSKA – HOTEL EMERGENCY SERVICE

Jestem hotelarzem związanym z branżą hotelarską od ponad 21 lat, ten zawód to nie tylko praca ale też moja wielka pasja.

Beautiful%20Nature_edited.jpg

Kim jestem?

Hotelarzem związanym z branżą hotelarską od ponad 21 lat, ten zawód to nie tylko praca ale też moja wielka pasja. Zawsze uważałam, że dobry manager/dyrektor to taki, który zna każde stanowisko w hotelu nie tylko z opowieści ale z własnego doświadczenia i tak też zrobiłam Ja. Będąc jeszcze na studiach rozpoczęłam pracę w hotelu Novotel Kraków Centrum **** w dziale gastronomii by pod okiem najlepszych managerów z Grupy Accor zgłębiać tajniki hotelarstwa. Potem przyszedł czas na prace na recepcji/rezerwacji by po kilku latach ciężkiej pracy i ciągłego kształcenia się awansować na Kierownika Recepcji a później po 3 latach zostać Dyrektorem Generalnym dwóch hoteli czterogwiazdkowych w Krakowie. Oba hotele (Kossak i Senacki**** znajdowały się w czołówce hoteli butikowych nie tylko w Krakowie ale i w całej Polsce) co rok otrzymywały szereg nagród przyznawanych przez najbardziej opiniotwórcze portale turystyczne jak Tripadvisor czy Przewodnik Michelin. Po 10 latach pracy dla firmy Osti-hotele przyszedł czas na zmiany i rozpoczęłam współprace ze spółką Hotel Queen dla której zarządzam hotelem Wawel Queen oraz apartamentami Golden Queen. W między czasie moja praca została zauważona i doceniona przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego i od lipca 2019 rok pełnię również funkcję Dyrektora Regionalnego na region małopolski. W 2016 roku otrzymałam nagrodę Hotelarz Roku w kategorii Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego. Konkurs ten to jedyne w polskiej branży hotelarskiej wydarzenie, którego celem jest promowanie wyróżniających się swoimi osiągnięciami profesjonalistów z branży hotelowej.

W czym mogę Tobie pomóc?

W zależności od potrzeb i etapu na jakim jest hotel oferuję:

➢ Doradztwo

➢ Zarządzanie kryzysowe

➢ Kontrola kosztów

➢ Wsparcie nowych inwestycji

➢ Biznesplany

➢ Budżety

➢ Audyty funkcjonujących już obiektów

➢ Rekrutacja personelu

➢ Tworzenie i wdrażanie procedur

➢ Tworzenie zakresów obowiązków

➢ Tworzenie regulaminów

➢ Przygotowywanie obiektów do kategoryzacji

➢ Sprzedaż i marketing w hotelu

➢ Monitoring internetu

Dlaczego ja?

„Wykonuj nie tylko swoją pracę ale też trochę ekstra. Nie wahaj się dać z siebie nieco więcej, bo ta drobna różnica jest warta całej reszty.” – Dean Briggs

➢ daje z siebie zawsze 100%

➢ mam duże doświadczenie w szeroko rozumianej branży hotelowej i chętnie się nim dzielę

➢ sprawię aby Twoi pracownicy utożsamiali się z firmą i dbali o Gości

➢ analizuje, organizuję, proponuje rozwiązania, wdrażam je i sprawdzam ich efekty

➢ optymalizuję koszty/zwiększam przychody

➢ dbam o najwyższą jakość obsługi Gościa

➢ moja wiedza to nie tylko teoria ale poparta jest latami praktyki

➢ pracować dla Ciebie będę Ja

➢ moja wiedza jest do Twojej dyspozycji

Jeśli szukasz fachowości, doświadczenia i praktyki zapraszam do kontaktu

Anna Gasińska

Kraków, Polska

+48 600 228 783

bottom of page