ANNA GASIŃSKA – HOTEL EMERGENCY SERVICE
Jestem hotelarzem związanym z branżą hotelarską od ponad 21 lat, ten zawód to nie tylko praca ale też moja wielka pasja.
Kim jestem?
Hotelarzem związanym z branżą hotelarską od ponad 21 lat, ten zawód to nie tylko praca ale też moja wielka pasja. Zawsze uważałam, że dobry manager/dyrektor to taki, który zna każde stanowisko w hotelu nie tylko z opowieści ale z własnego doświadczenia i tak też zrobiłam Ja. Będąc jeszcze na studiach rozpoczęłam pracę w hotelu Novotel Kraków Centrum **** w dziale gastronomii by pod okiem najlepszych managerów z Grupy Accor zgłębiać tajniki hotelarstwa. Potem przyszedł czas na prace na recepcji/rezerwacji by po kilku latach ciężkiej pracy i ciągłego kształcenia się awansować na Kierownika Recepcji a później po 3 latach zostać Dyrektorem Generalnym dwóch hoteli czterogwiazdkowych w Krakowie. Oba hotele (Kossak i Senacki**** znajdowały się w czołówce hoteli butikowych nie tylko w Krakowie ale i w całej Polsce) co rok otrzymywały szereg nagród przyznawanych przez najbardziej opiniotwórcze portale turystyczne jak Tripadvisor czy Przewodnik Michelin. Po 10 latach pracy dla firmy Osti-hotele przyszedł czas na zmiany i rozpoczęłam współprace ze spółką Hotel Queen dla której zarządzam hotelem Wawel Queen oraz apartamentami Golden Queen. W między czasie moja praca została zauważona i doceniona przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego i od lipca 2019 rok pełnię również funkcję Dyrektora Regionalnego na region małopolski. W 2016 roku otrzymałam nagrodę Hotelarz Roku w kategorii Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego. Konkurs ten to jedyne w polskiej branży hotelarskiej wydarzenie, którego celem jest promowanie wyróżniających się swoimi osiągnięciami profesjonalistów z branży hotelowej.
W czym mogę Tobie pomóc?
W zależności od potrzeb i etapu na jakim jest hotel oferuję:
➢ Doradztwo
➢ Zarządzanie kryzysowe
➢ Kontrola kosztów
➢ Wsparcie nowych inwestycji
➢ Biznesplany
➢ Budżety
➢ Audyty funkcjonujących już obiektów
➢ Rekrutacja personelu
➢ Tworzenie i wdrażanie procedur
➢ Tworzenie zakresów obowiązków
➢ Tworzenie regulaminów
➢ Przygotowywanie obiektów do kategoryzacji
➢ Sprzedaż i marketing w hotelu
➢ Monitoring internetu
Dlaczego ja?
„Wykonuj nie tylko swoją pracę ale też trochę ekstra. Nie wahaj się dać z siebie nieco więcej, bo ta drobna różnica jest warta całej reszty.” – Dean Briggs
➢ daje z siebie zawsze 100%
➢ mam duże doświadczenie w szeroko rozumianej branży hotelowej i chętnie się nim dzielę
➢ sprawię aby Twoi pracownicy utożsamiali się z firmą i dbali o Gości
➢ analizuje, organizuję, proponuje rozwiązania, wdrażam je i sprawdzam ich efekty
➢ optymalizuję koszty/zwiększam przychody
➢ dbam o najwyższą jakość obsługi Gościa
➢ moja wiedza to nie tylko teoria ale poparta jest latami praktyki
➢ pracować dla Ciebie będę Ja
➢ moja wiedza jest do Twojej dyspozycji
Jeśli szukasz fachowości, doświadczenia i praktyki zapraszam do kontaktu
Anna Gasińska
Kraków, Polska
+48 600 228 783